آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

دندان هفتم

1391/7/6 12:41
نویسنده : مامانی آدرین
235 بازدید
اشتراک گذاری

 ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

عزیز دلم هووووورررراااااااااااا

هفتمین دندان شما را هم امروز که داشتیم

 با هم بازی می کردیم و شما عزیزم دلم وقتی از ته دلت می خندیدی دیدم

دندان هفتم از بالا لثه را شکافته

و خودش را نشان می ده که من دارم میام آدرین و

 باید از من مواظبت کنی مسواک بزنی تا من سالهای سال سالم باشم .

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
6 مهر 91 13:35
سلام پسرک من در جشنواره آتلیه آسمان شرکت کرده ممنون میشم اگه بهش رای بدید آدرس رای گیری آتلیه : http://www.ranking.studio-sky.com/Festival.aspx?fid=2 مرسسسسسسسسسسی
مامان اهورا
6 مهر 91 20:14
عزیز دلم مبارکت باشه. دیگه از این به بعد شیطونیاش بیشتر میشه و همه چی رو گاز میگیره.مامانی آدرین به شما هم تبریک میگم . باید مواظب قطره آهنش باشی که به دندونای خوشگلش نخوره و سیاه نشن.

قطره آهن را که نگو و خدا شکر تا امروز گاز گرفتن را یاد نگرفته

مامان کوروش
7 مهر 91 10:30
مبارکت باشه عزیز دلم


مرسی
مامان نادیا و نلیا
9 مهر 91 15:32
مبارک باشه آدرین جووووون


بسیار تشکر