آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

آلرژی آدرین

1391/7/8 22:14
نویسنده : مامانی آدرین
289 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ  تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ

یک فصل زیبای خدا هم ما با آلرژی شما آغاز کردیم عزیز دلم آلرژی به تمام فصل ها زیبا

آدرینم با تغییر هر فصل و آب وهوا شما دچار حساسیت می شی و یکدفعه

شروع می شه چشمات تنگ وقرمز و پر اشک می شه و عطسه

می کنی و ازبینیت بدون توقف آب میاد واگر یک دقیقه پاک

نکنم تا گردنت میرسه خیلی شدیده و باز عزیزدلم

از دیروز آلرژیت به تغییر فصل شروع شد و

کل دیروز خیلی اذیت شدی و حتی

کل شب توی خواب گریه

کردی و مامان کلی

نگران شما

وباشربت

هم

بهتر نشدی

و من فکر کردم شما

ایندفعه سرما خوردی و با

اینکه پتوی گرم پارسال شما کوچک

شده و مامان با دایی رفتیم پتوی گرم طرح تام

و جری برای شما خریدیم ولی سرما پاییزی کار خودش را

کرده ولی پتوی شما امتحانش را داد شما سرما نخورده بودی چون

من و شما رفتیم امروز پیش آقای دکتر کنی و گفت مثل همیشه آلرژی و بهت

شربت داد تا زود زود خوب بشی پســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم

 تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ

ولی مامان سحر از حدود نیم ساعت پیش سرما خورده و الان هم شما بعد از یک استراحت بیدار

شدی و چون الان یک هفته هست خودت بدون کمک بعد از راه رفتن با کمک وسایل

ودیوار خسته شدی میشینی و بلدی با چه کلیدی لب تاپ خاموش میشه آمدی

پیش من کلید کامپیوتر را می زنی و کامپیوتر به حالت استراحت میره و

بعدش می شینی به مامان می خندی من از نوشتن دراین لحظه

خداحافظی می کنم که بیام به شما شربتهاتون را بدم تا

بخوری و بعد از خوردن شیر آخر شب بخوابی

شب خوش پسرم خوب بخوابی

 تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کوروش
9 مهر 91 8:14
عزیز دلم من هم به این فصل قشنگ الرژی دارم
داروهاش رو بخوره بهتر می شه ، خیلی مواظب هم باشید


آدرین به همه فصل های قشنگ الرژی داره هنوز هم خوب نشده
مامان اهورا
9 مهر 91 19:55
آخی آلرژی نه خیلی بده. ایشالا زودتر خوب شه. در ضمن موش موشک پتوی نو مبارک


آلرژی واقعا بده و ممنون از تبریکتون