آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

شیطنت های ❣❣❣

1392/11/4 14:42
نویسنده : مامانی آدرین
732 بازدید
اشتراک گذاری

 

شیطنت چه کلمه پر انرژی از تمام حروف حروف

این کلمه انرژی بچگی را یک مادر به طور کامل درک میکنه

ولی در ادامه شیطنت لجبازی و من من هم هستش

  

 

آدرین هم از این موضوع استثناء هم نیست وشاید در بعضی مواقع  به حداکثرش هم میرسیم ولی خوب خدایا شکر که هست و شیطنت میکند ولی خوب در بعضی مواقع تنهایی و لجبازی غیر قابل وصف میشه ولی باز هم تو بکونه مامان سحر هستی تمام شیطنت از مقابله با خواب شروع میشه که تا در بعضی مواقع تا سه صبح بیدار می مانی ومن هم تنهایی شما را همراهی میکنم و با گوشیم بازی میکنم و در دنیای مجازی از  بس میگذرانم سر درد میگیرم ولی خوب شما جای سی دی ات را میاری از شماره یک به آخر دوره میکنی یا اینکه یکی را چند بار میبینی   و میرسیم به مورد علاقه ترین کارتون CAR`S  و شخصیت های دوست داشتنی مک کوئین و ماتر و سالی وصد البته دکتر و بعد از اون میرسیم به کارتون آلوین و سنجابها چون به علت شباهت یک کوچولو اسم و شیطنت هایش مورد علاقه واقع شده و در بعد مجموه شهر قطارها که سه شخصیت دوست داشتنی داره و کارتون دنباله داری هم هست و یکی کار دیگر از سازنده های ماشینها (هواپیماها )  و بقیه هم به صورت رندم می بینی که شامل اسمورف ها ، باب اسفنجی ،هیولاها علیه بیگانگان فینگلی ها جیقیلی ها و گوسفند زبل  را همیشه در حال دوره کردن هستی و من هم صحنه صحنه آآن حفظ شدم

ولی تا اینجا خوب هم چیز خوبه به غیر از دیر خوابیدن شما که از دو ماه پیش شروع کردی و داشتن حداقل  ده ها عدد از مک کوئین و ماتر (اسباب بازیهاش ، لباسش ، لوازم تحریرش ، بادکنک ، بالشتهای  شخصیت ها از سایز پنچ سانتی تا پنچاه سانتی از عادی تا کنترلی و باز هم هر جا میری باید با گریه و جیغ بیرون بیارم چون دوباره هم میخواهی و کل منطقه خبر دار میشوند که آدرین با ز هم شخصیت های مورد علاقه اش را میخواد یا  هر ماشین و قطار و هواپیمای دیدی میخواهی داشته باشی آقای آدرین شما که یک پسر دو ساله ونیمه هستی به اندازه تمام اتاقت وسیله داری که بعضی موقع نمی دونم کجا بگذارمشون

 

لطفا لجبازی برای خرید نکن چون بیشتر از اون چیزی که شما میخواهی

 برات میخریم و وقتی پسر خوبی باشی هدیه میدهیم

(صد البته شما همیشه پسر خوبی هستی )

 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان اهورا
4 بهمن 92 17:49
نگران نباش سحر جان وفکر نکن که این فقط مشکل توئه.چون منم این مشکلو با اهورا دارم .حالا فکرشو بکن من شاغل هم هستم و صبحها باید زود بیدارشم. اهورا عادت نداره ساعت یک شب زودتر بخوابه البته خدارو شکر دوشبه دارم عادتش میدم که ساعت 11 بخوابه. همه جارو تاریک میکنم و موثر واقع شده. دلم برای آدرین خیلی تنگ شده لطفا ازش عکس بذار.
مامان کوثری
30 بهمن 92 6:42
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
مامان اهورا (شهرزاد)
2 فروردین 93 19:24
سحر عزیزم سال نورو به تو و پسر نازت تبریک میگم سالی توام با تندرستی براتون آرزومندم . امیدورام امسال برات سال خوب و پر برکتی باشه. درضمن کجایی تنبل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی آدرین
پاسخ
سال نو شما هم مبارک ایشالله سال خوبی داشته بیاشید
مامان شهرزاد
20 خرداد 93 10:30
سحر ديگه وبلاگ نويسي رو كلا بوسيدي گذاشتي كنار ؟؟؟؟
مامانی آدرین
پاسخ
اکثرا با گوشی میام و با گوشی پست گذاشتن سخته