آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

مــــــــــــــــــــادر

1390/12/1 14:03
نویسنده : مامانی آدرین
265 بازدید
اشتراک گذاری

اینک زمین را می ستاییم؛
زمینی که ما را در بر گرفته است.
ای اََهوره مَزدا !
زنان را می ستاییم.
زنانی را که از آن ِتو به شمار آیند
و از بهترین اَشَه برخوردارند، می ستاییم.

اوستا - یسنا 38 - بند 1

شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے جشن اسفندگان فرخنده بادشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

روز 29 بهمن در ایران باستان روز من نامیده شده

من که به یمن وجودت مادر نامیده شدم .

و با عشق پدرت زن

دوستتان دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کوروش
5 اردیبهشت 91 10:14
عزیزم به خاطر کدهایی که گذاشتی نتونستم تو پست اخرت برات پیغام بذارم امیدوارم روح همسر محترمت قرین رحمت خداوند باشه خدا بهت صبر و شکیبایی بده
مامان کوروش
5 اردیبهشت 91 10:15
خدا گل پسرت رو برات سلامت نگه داره و تو رو هم برای پسرت


مرسی مامان کوروش برام دعا کنید
مامان کوروش
10 اردیبهشت 91 12:30
عزیزم حال و احوالت بهتر شده ؟
اروم شدی ؟



زندکی در کذره ولی حال من خوب نیست .
سميه( مامان آرين)
10 اردیبهشت 91 23:20
سلام ادين جون...خوبي گگلم؟ ماماني من نتونستم پست شما رو بخونم اگه دوست داشتين رمزشو بهم بدين ممنون هميشه شاد باشين
مامان نادیا و نلیا
22 اردیبهشت 91 7:30
سلام عزیزم...متوجه شدم که همسرتون درگذشتن...امیدوارم روحشون شاد باشه و خدا بیامرزدشون...
بله عزیزم ما زرتشتی هستیم منم از آشنایی با شما خرسندم...شما رو لینک میکنم...


مرسی از همدردیتون