آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

یکی یکدونه

1391/2/16 21:15
نویسنده : مامانی آدرین
377 بازدید
اشتراک گذاری

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

یکی یکدونه من عاشق این هستی

که روی شی که صدا تولید می کنه بزنی و لذت

ببری با یک کم اطمینان می تونم بگم نوازننده ماهری یشی به

امید اون روز 137.gifراستی

شما دست زدن هم بلد هستی 4683.gifو با هیجان

دست می زنی و فقط به حرف مامی برای دست می زدن گوش می کنی

تازه یک خبر جدید هم دارم دندان در آوردی دو تا اولیش 23 فروردین و دومی 15 اردیبهشت

دومی سر زد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرمان(مونا)
16 اردیبهشت 91 21:44
سلام تاریخ تولد نی نی نازتون با نی نی گل من یکیه بازم تاریخ تولد دوتاییشون با تاریخ تولد خود من یکیه. ایشالا نی نی تون همیشه سالم و شاد باشه
sara
16 اردیبهشت 91 23:06
سلام عزیزم
خوبی؟امیدوارم با این پسر خوشگل و نانازی شااااد باشی
خوشحالم میکنی بهمون سر بزنی


حتما دوستم
مامان کوروش
17 اردیبهشت 91 8:02
دندون هات مبارک باشه عزیز دلم



مرسی مامان کوروش خوشحال می شم به ما سر می زنید