آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

خلاقیت آدرین

1391/11/24 21:52
نویسنده : مامانی آدرین
241 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر روزها سریعا در گذر هستند و بچه ها هر روز بزرگتر از دیروز می شوند و زندگی خوب ، موفقیت برای من مادر که  آینده زیبایی را برای پسرم می خواهم توقف ندارد و هر لحظه اش برای چشیدن شیرینی موفقیت فرزندم مهم هستش و من دوست ندارم از دست بدهم .

نمی دونم راهی که انتخاب کردم  چقدر بازده دارد برای آدرین که تازه یک سال و نیم شده یکی از گزینه هام خانه کودک اردی بهشت بود که من برای کلاس خلاقیت مادر وکودک برای یک روز در هفته ثبت نام کردم که هفته پیش برای اولین جلسه با ادرین برای ساعت 12 ظهر آنجا بودیم ولی از شش نفری که کلاس را تشکیا می داد آدرین و دختر خانم که خواب بود با بابا و مامانش آمده بود که کلاس تشکیل نشد و گفتند برای بعد از نوروز خبر می دهند و در این هفته هم چند بار تماس گرفتند و آخر به این نتیجه رسیدن که چون بعد نوروز کلاسها را گران می کنند من و آدرین را که شاگرد خوب کلاس بودیم در کلاس قبل از نوروز قبول کنند برای ما آرزوی موفقیت کنید .

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

آرزوهای ما مثل ستاره هاست که

فقط باید دستت را دراز کنی و آن بچینی .

❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کوروش
25 بهمن 91 9:00
برای ادرین با استعداد و شاگرد زرنگم موفقیت از اینجا تا کره ماه ارزومندم ، عزیز دلمممممممم


مجید
25 بهمن 91 13:39
بهانه های زندگی . نامی به شیرینی تمام خاطرات . امیدوارم دفتر زندگیت پر ازخاطرات شیرین باشه.
مامان اهورا
26 بهمن 91 16:56
چه کار خوبی کردی سحر جان انشاله که موفق باشین. اخبارو بهمون بگو لطفا. کارایی که اونجا میکنید. پسر خوشگلمونو ببوس .دلم براش تنگ شده


fariba
29 بهمن 91 16:39
دوست عزیزم.پسرم در مسابقه شرکت کرده و به رای شما نیاز داره.لطفا به ادرس زیر برید و در نظرات به محمد حسین زیبایی کد507 رای بدید.خیلی وقتتون رو نمیگیره.بسیاربسیار سپاسگذارم.http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php