آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

قدم

1391/9/22 12:03
نویسنده : مامانی آدرین
218 بازدید
اشتراک گذاری

  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

2000000حح7حح 7 ححر ز. +.ئققبصئد.ئ.ئ تت   نمفغنئفنخقنخق

لاون34زب90

محصل

تایپ شده به دست آقا پسر که کمک مامان می نویسه

آدرین دیشب موفق شدی وقتی که اصلا حواسم به شما نبود یک مسیر دو متری را

بدون گرفتن جایی طی کنی این کار شما خیلی زودتر باید انجام می دادی و باز هم جای شکرش

باقیست ولی هر زمان من هستم اصلا راه نمی ری و منتظر کمک می مانی که دستت

را بگیرم ولی دیشب داشتم شام شما را آماده می کردم که روم را برگردونم که ببینم شما چکار

می کنی که دیدم بله داری خیلی با احتیاط راه می روی و به سمت ماشینت می ری

ولی وقتی دیدی که بله مامان داره نگاه می کنه به ماشین رسیده بودی و دیگه راه نرفتی 

 قدم به قدمت می گذارم  وهمراهت می مانم پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان اهورا
22 آذر 91 12:29
ديدي الكي نگران بودي مامان گلي ؟؟بالاخره راه افتاد و حالا منتظر باش خونه رو با شيطونياش زير و رو كنه برات . مبارك باشه


مرسی دوستم
مامان سید علیرضا
22 آذر 91 13:56
سلام. از خوندن مطالبتون قلبم به درد اومد. فکر بزرگ کردن بچه بدون حضور پدر برای همه دیوانه کننده است و اینکه هیچوقت پیشت نیست بدتر.
ولی خدا ارحم الراحمینه و خودش حافظ بچه‌هاست.
من خودم طعم تلخ بی‌پدری رو چشیدم و یک آن دلم برای یک لحظه دیدن پدرم پرکشید.
خدا سایه شما رو بالای سر پسرتون حفظ کنه تا بتونید سربلندی و بزرگمرد شدنش رو ببینید.
اگه تمایل داشتید دوست دارم با مراجعه به وبلاگ سید کوچکم دوستیمون ادامه داشته باشه.
منتظرتون هستم.

مرسی از پیغامتون حتما دوستم پیشتون میاییم




مریم
22 آذر 91 23:19
آفرین به گل پسر خاله که بلاخره داری تنبلی رو میزاری کنار . جیگرتو بوسسسسسس


آدرین اصلا خودش را خسته نمی کنه
مامان کوروش
23 آذر 91 7:13
افرین به ادرین کوچولو که داره کم کم راه می افته
وای به حالت سحر جون ، دور جدیدی از شیطنت به زودی اغاز میشه


آره می دونم ولی برای من بهتره