آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

تعادل آدرین

1391/9/24 19:30
نویسنده : مامانی آدرین
245 بازدید
اشتراک گذاری

آدرین مامان آفرین به شما که دیروز با پشتکار شروع به ایستادن بدون گرفتن جایی کردی من خیلی دوست دارم سریع به راه می افتادی ولی حالا که با تاتی و چهار دست وپا رفتن کارت راه می افته راه رفتن را دوست نداری حتی حاضر به تمرین هم نبودی و حالا یک هفته ایی میشه با کمک چرخت و من که فقط یک دست را بگیرم راه می ری ولی دیروز خیلی لحظه ی زیبایی برای من مادر بود که با اعتماد ایستادی و هر دو دستت را از روی پاهای من برداشتی و زمانی که خسته شدی نشستی و برای خودت دست زدی قربونت برم دلبندم که هر کار خوبی می کنی و خودت کاملا مطمئن هستی درسته برای خودت دست می زنی و همه کسانی هم که در آن لحظه حضور دارند را نگاه می کنی که رات دست بزنند و راستی یادم رفته برات بنویسم شما بالا رفت و پایین آمدن را هم به طور کامل یاد گرفتی و من دیگه تا حدودی خیالم از این بابت راحت شد .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

حسينيه علي اصغر
26 آبان 91 14:36
بس کن ز گریه حال تو بهتر نمی شود این گریه ها برای تو اصغر نمی شود ++++ سلام بزرگوار به روزم و منتظر نظرات با ارزشمندتون ياعلي اصغر
مامان اهورا
26 آبان 91 18:29
آی قوربون پسلی خوشگل . بالاخره موفق شدی خاله جون . دستت چطوره عزیز دلم ؟؟ بهتر شدی ؟ دلم خیلی برات تنگ شده بود عزیزم .


مامان اهورا مرسی ما هم منتظر این ههستیم شما بنویسی اهورا اولین قدم را برداشت و کما کان درگیر انگشت هستیم بهتر شده ولی خوب نشده
مامان کوروش
27 آبان 91 7:40
عزیز دلمممممممم انشا.. به زودی صدای دویدنش توی خونه ات پر می شه


راست می گی دوست من ولی انتظار برای اولین قدم زیباست
مامان ساجده
27 آبان 91 12:35
خوب به سلامتی شما هم راه افتادی
مامانی کارت درومد حالا دیگه باید بیشتر مراقبش باشی
راستی یه مدت نبودی دست آدرین جون بهتر شده؟


مامان ساجده آره راست می گی ولی بهتر از چهار دست وپاست دستش هم یک مقدار بهتر شده
مریم
27 آبان 91 12:41
آفرین آدرین طلا. عزیز دلم معلومه که دیگه مرد شدیا . انشالله همیشه قدمهات در راه درست و به شادی باشه عزیز نازم بوسس . امیدوارم انگشتتم به زودی زود خوب بشه . دوستت دارم


مرسی مریم جان
سما
2 آذر 91 23:58
آدرین عزیزم خوشحالم که راه افتادی و به زودی قراره تموم خونه رو زیر و رو کنی.....امیدوارم که انگشتت هم هر چه زودتر خوب بشه....قربون اون دست زدنت برم من....بوس


مرسی