آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

چرا نبودیم ..........

1391/8/12 16:44
نویسنده : مامانی آدرین
276 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم این چند وقت ما با هم شدیدا مشغول هستیم نمی دونم چرا .......................

فکرم اینقدر مشغول هست که اصلا کلمات به انگشتانم منتقل نمی شود ولی کلی برات می نویسم که شما از حدود سه هفته پیش صبح که از خواب بیدار شدی که شیر صبحگاهیت را بخوری دیدم انگشت شست دست چپت را جمع کردی و آن را صاف نمی کنی برای همین بردمت دکتر با خودم فکر کردم حتما وقتی شیطونی می کردی انگشتت را جایی زدی دکتر گفت طوری نیست صاف نگهش دار خوب می شد ولی مامان سحر دلش آروم نداشت برای همین زنگ زدم دکتر کارگر زاده گفت که به این حالت می گن انگشت ماشه ایی غلاف تاندوو دستت ورم کرده براای همین صاف کردن آن مشکل شده و این در بچه های یک تا سه سال شایع هست آن را بسته نگه دارم ولی مگر می گذاری با هم تا دکتر از دبی بیاید رفتیم یک دکتر دیگر که شمارهاش را از منشی دکتر کنی گرفتم اون گفت برو اگر خوب نشد سه سالگی بیا عملش کنم ناراحتهمین برای همین صبر کردم تا دکتر کارگرزاده از دبی بیاد شما را جمعه بردم پیشش گفت آره همونی که تلفنی گفتم ولی حالا بهتره ببرمت فیزیوتراپی اون هم 15 جلسه تا ببینیم بهتر یا خوب می شود تا الان 6 جلسه با هم رفتیم نگه داشتن شما هم اونجا داستان بلندی دارد که برایت می نویسم .بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان اهورا
13 آبان 91 22:43
سحر جون حالم خیلی گرفته شد انشاله که با همین فیزیوتراپیها نتیجه میگیرید و کار به عمل نمیکشه. ما رو از احوال آدرین عزیزم بی خبر نذار خواهشا. ببوسش


با سپاس دوستم من حالم خیلی بده ولی با پیغامهای شما آروم میگیرم
مامان ساجده
14 آبان 91 0:40
الهی بمیرم الان بهتر شده
انشاالله که عمل لازم نباشه و با همین فیزیوتراپی خوب میشه
اگر لازم بود به چند تا متخصص دیگه هم نشون بدید


مرسی ساجده جان تا حالا پیش دو متخصص رفتم


مامان کوروش
14 آبان 91 8:12
سحر جون نگران نباش
انشا... با فیزیو تراپی خوب میشه


مرسی دوستم
مامان نادیا و نلیا
22 آبان 91 23:54
الهی بمیرمهیلی دلم گرفت
ولی دعا میکنم خیلییی دعا میکنم که آدرین جون خوب بشه


خدا نکنه خاله فقط برامون همیشه دعا کنید دخترهای گلت را ببوس