آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

پاییز زیبا ولی ............

1391/9/9 20:21
نویسنده : مامانی آدرین
265 بازدید
اشتراک گذاری

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

132.gif

آدرینم بزرگ شدنت و بودنت کنار من تنها اتفاق زیبای زندگی مامان سحره و من با تمام وجودم شکر گذار خداوندم هر لحظه اش هستم ولی سختی روزگار خیلی برای من سنگینه و لی تمام این سختیها با یک لبخند تو کم رنگ می شود و و من به زندگی امیدوار تر که وجودت باعث وجود منه .

امروز از آخر به جایی که ننوشتم می رم شما صاحب فیسبوک و ایمیل شدید ولی به علتی که سیستم سال تولد شما را قبول نمی کرد به سن شما 17 سال اضافه کردم چقدر زود بزرگ شدی مثل یک چشم به هم زدن

ولی نمی دونم چرا ایمیلت باز نمی شه ولی  کلی برای خودت دوست پیدا کردی در همین چند روز .

و سه شنبه هم رفتیم دکتر کنی واکسن15 ماهگیت را زدیم چون چند روز مریض بودی انتهای 15 ماهگی واکسن ام ام ار زدی سرخک سرخجه اریون چون بک سالگی واکسن مننژیت داشتی این واکسن را الان زدی و مامان کلی برات آهن کلسیم و ویتامین گرغت تا یک سال داری چون دفعه پیش هم چند تا گرفتم و یک دفعه دیگه به ایران وارد نشد این دفعه ترسیدم و دوباره گرفتم که با خیال راحت روزانه بخوری تا بزرگ بشی عزیزم  یک مشکل همیشکی مادرانه هم سراغ من آمده کم اشتهایی شما که درست غذا نمی خوری ولی با این حال باید یک راه اصولی برات پیدا کنم که غذا بخوری . Yellow Head Funny Smiley

راه رفتنت بهتر شده میشه یک دستی باهات کامل راه رفت ولی یک مشکلی هست هر جا که خسته بشی می خواهی بشینی که برای خودش داستان داره آقا من که منتظر روزی هستم که برات بنویسم امروز خودت راه رفتی تنهایی آخه چرا پسرها تنبل تر هستند یا اینکه شما خیلی در کارها احتیاط داری نمی دونم پسرم ولی این را می دونم جیغ زدن را خیلی خوب بلدی چون به غیر از چند کلمه ایی که استفاده می کنی حرف نمی زنی و جیغ می زنی هر وقت هم شکایت می کنم می گن می خواهی به حرف بیایی که جیغ می زنی خدا به من صبر بده تا شما حرف بزنی دلم می خواد یک کم در کارات زرنگ تر بشی با شما هم تمرین می کنم ولی جواب نمی ده پیش به سوی موفقیت حتی برات پکیچ با ما کارت هم گرفتم پســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

ببخشید از هر دری حرفی زدم خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بهراد
9 آذر 91 23:31
خاله جوووووووووون پس آدرسش کجاست بیایم پیشتون


چشم حتما ما هم خوشحال میشیم
مامان اهورا
11 آذر 91 8:19
عزيز دلم سحر جونم صبور باش. مادر بودن همينه ديگه. كاريش نميشه كرد. منم از امروز بصورت دائم ميام سركار و دوركاريم تموم شده . از فردا بايدااهورا رو بيارم مهد اداره. يه عالمه نگرانم . تعميرات خونه هم از يه طرف حسابي كلافه ام كرده. ولي چاره اي نيست . اينارو گفتم كه بدوني هركسي به نوعي مشكلات خودشو داره و تو بايد قوي باش عزيزم. آدرين عزيزمو ببوس.


شهرزاد جان شما هم خسته نباشی می دونم برای همه در وضعیت الان مشکلات زیاده ولی خونه خودت که بری واسباب کشی انجام بدی خستگیت در میاد و اهورا جان را هم ببوس که با مامان دیگه باید بره سر کار


مامان ساجده
11 آذر 91 14:47
خوب به سلامتی واکسنش رو هم زدی
عزیزم زیاد دلت رو خوش نکن جیغ زدن برای همه بچه ها ست با حرف افتادنشونم درست نمیشه یه حربه ای هست که بچه ها حرفشون رو به کرسی میشونن
انشاالله همه فرشته کوچولوها سالم باشند عیب نداره جیغ بزنن
ولی خدا باید به همه مادرها یه صبر درست و حسابی بده
آدرین جون رو

مامان ساجده چکار کنم خیلی جیغ می زنه از توان من خارجه ولی به غیر از صبر کاری نمیشه انجام داد

مریم
12 آذر 91 13:03
آخی نازی . سحر جون این دل نگرانیا طبیعیه و یه مادر که احساس مسئولیت میکنه حتما این شرایط تو رو داره عزیزم . فقط آرامش داشته باش و صبور باش وبدون به زودی آدرین هم خودش راه میره و هم حرف میزنه عزیزم بوسسس


مرسی مریم جان از این همه لطف کی داری
مامان ساجده
12 آذر 91 15:18
سلام عزیزم متین تو مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگر به این ادرس برید و بهش رای بدید ممنون میشم با تشکر
کد عکس 0026
در ضمن ميتونيد به متين دو بار راي بديد
http://ninimod.niniweblog.com/



با کمال میل انجام شد