آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

می گویم از ماهی که نبودیم

1391/11/10 21:19
نویسنده : مامانی آدرین
220 بازدید
اشتراک گذاری

یک ماهه که من و آدرین نبودیم و شدیدا مشغول اسباب کشی چقدر این کار سخته من اولین تجربه ام بود که گذشت ماه پیش روز اول دی روز اصلی اسباب کشی بود که اسباب ها را به خانه جدید انتقال دادیم و تا حدودی چیده شد ولی زمانی پکیچ را روشن کردم که خانه گرم بشه دیدم که ای دل غافل از تمام نقاطی که امکان داره آب بده آب می ده .تا نمایندگی آمد ودرست کرد و تازه ماجرا آب دادن شیرهای خانه از اینجا شروع شد ظرف مدت یک روز شیر توالت و حمام آب دادن و دیوارها را خیس کردن و درست کردن و پیدا کردن لوله کش و پیمان کار خانه برای درست کردن تا به امروز طول کشید با پیگیری های هر روز من .بعد با افتخار هم می گویند این مشکل تمام واحدهاست . این یک حکایت کوچک از یک خانه نو ساز در تهرانه که هیچ نظارتی در مورد ساخت نداشته .

خوشحال شدم می دونید چرا ؟چون من این واحد مسکونی را نخریدم اگر ...................

و تازه داریم کارهای دیگر خانه را با گذشت یک ماه انجام می دهیم ولی قول می دهم با آدرین تا نوروز تمام بشه . چون دست به هر کاری که می زنم پسرم کمکم می ده تمیز می کنه جابه جا می کنه جا میده اسباب بازی ها سر از کابینت در میاره ظرفها می ره تو کمد فعلا خوش می گذره و تمام چیزهای اضافه به نظر آدرین به اطراف پرت میشه .

(خدا یک صبر مازاد )

ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

 

 آدرین هم به صورت کامل راه افتاده وبه صورت کامل از لحظه ایی که تصمیم گرفت راه بود بدون زمین خوردن راه رفت . و من خدا را شکر می کنم که در این اسباب کشی چهار دست و پا راه نمی رفت پسر با هوشی هست می دونه چکار کنه که مامان سحر اذیت نشه من فدای آقایت بشم بزرگ مرد کوچکم . ولی هنوز کلمه جدیدی به واژگانت اضافه نکردی و ترجیح می دهی با اشاره جلو بروی .و در کل در این ماه کار های زیادی انجام ندادیم و خدا را شکر روزگاری را در کنار هم گذرانده ایم .

  • امروز آدرین برای چکاب بردم دکتر کنی و دکتر هم واکسن  ماهگیت را زد و الان اصلا حوصله نداری .
  • از تمام دوستانمان متشکر هستم که برامون پیغام می گذارند . و به خاطر یک سری مشکلات بین پستای که می گذارم فاصله می افته تنهام نمی گذارند .
  • آرزومند آرزوهایتان ................سحر و آدرین

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان کوثری
3 بهمن 91 18:34
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! اگر دنبال فریم های زیبا واسه روز عشق هستین!!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
مامان اهورا
3 بهمن 91 19:36
دوست جونم نگران نباش . همه با اینسری مشکلات درگیریم. من وقتی خونه رو خریدم فقط یه چهار دیواری بهم تحویل دادن. حتی کابینت اشپزخونه نداشت. کلی خرجش کردم تا تونستم اسم خونه روش بذارم. آدرین گلی هم که کمکت میکنه بابا دیگه غمت چیه چرا عکس جدید ازش نمیذاری سحرجونم دلم واسش یه ذره شده. حتما ببوسش


راست می گی دوستم الان هر لحظه را بدون سختی بگذرونی باید شکر گذار بود شما هم خسته نباشید
عکس جدید به علت پیدا نبودن شارژر دوربین کم داریم ولی دیروز دیدم آقا برداشته گذاشته کنار شارژر ماشینش اهورا جان را ببوس
مامان کوروش
4 بهمن 91 0:51
سحر جون مبارک باشه خونه جدید , از اسباب کشی نگو که حااااالم خراب میشه . من وقتی اومدم این خونه کوروش پنج ماهه بود , می دونم جابجایی با بچه کوچک خیلی سخته . امان از بی وجدانی بساز و بفروش ها !

مرسی مامان کوروش واقعا سخته با یک بچه نوپا که نمی تونه خیلی از حرفها متوجه بشه
مامان ساجده
4 بهمن 91 10:34
انشاالله که زودتر همه چیز به حالت عادی برمیگرده و ما هم میتونیم این گل پسر و بیشتر ببینیم
برای آدرین جونم


مرسی مرسی مرسی
مریم
4 بهمن 91 18:53
عزیزم خدا رو شکر کم کم داشتم نگرانتون میشدم . خدا رو شکر که آدرین هم راه افتاده انشالله که همه چیز بر وفق مرادت باشه عزیزم


مزسی که به یاد ما هستی
مامان نادیا و نلیا
9 بهمن 91 9:43
آخی خونه جدید مبارک باشه...به امید خدا و شاه ورهرام ایزد همه چی زودی درست میشه ....
آدریم جون رو ببوسش....
جشن سده هم مبارکتون باشه


جشن سده شما هم مبارک مرسی از شما
بهاره مامان ونداد
9 بهمن 91 16:03
خدا رو شکر که سالمید من گفتم چه اتفاقی افتاده نیستیددددددددد


مرسی سرم خیلی شلوغه هنوز
مامان دخملی ها
10 بهمن 91 15:57
سلام من خیلی وقته خواننده خاموش وبلاگ شما هستم ولی به دلیل مشغله ود به زود نمیام و تا حالا هم کامنت نذاشتم
ولی الان میخوام دیگه با هم دوست بشیم و اگه دوست داشتی همدیگه رو لینک کنیم
خونه جدید مبارک ادرین جون رو از طرف من ببوس
عیدتون هم مبارک


دوست گلم خیلی خوشحالم دوست گلی مثل شما دارم لینکت کردم به امید دیدار