آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

عکس من در مجله شهرزاد

1391/7/19 14:32
نویسنده : مامانی آدرین
1,431 بازدید
اشتراک گذاری

 عکس آدرین در مجله شهرزاد

شکلکهای جالب آروین

دو ما پیش زمانی عکسهای آتلیه آماده شد تصمیم گرفتم عکس شما پسر یکی یکدونه مامان را برای مسابقه عکسخند مجله شهرزاد بفرستم تا عکس شما را کنار نی نی های زیبای دیگر ببینم و مامانهای دیگه هم لبخند پسر من را که پاداش تمام روزهای مادرانه منه را ببیند و این شد که عکس شما این ماه در شماره 52 مجله چاپ شد من روزی که مجله را از دکه روزنامه فروشی گرفتم اولین کار بعداز پرداخت پول آن به آقای روزنامه فروش این بود که ببینم این شماره عکس شما چاپ شده که دیدم بله عکس آقای آدرین در صفحه 116 چاپ شده فدات بشم پسرم که اینقدر با دیدن عکس خودت ذوق زده شدی و نمی شد مجله را ازت بگیرم .

شکلکهای جالب آروین

عکس آدرین در مجله شهرزاد

شکلکهای جالب آروین

مرسی شهرزاد که عکس

ادرینم را چاپ کردی .

عکس آدرین در مجله شهرزاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مریم
20 مهر 91 9:47
خوشبحال شهرزاد که سعادت چاپ عکس به این قشنگی رو داشته عزیزم . جیگر اون خنده شیرین و قشنگتو انشالله همیشه خندان باشی گلم
یادت نره واسه خاله مریم هم دعا کنی گلم بوس


خاله مریم با نوشته هات دلگرم میشم و دعا می کنم که به تمام خواسته ها و آرزوهات برسی به امید خدا
مامان اهورا
20 مهر 91 20:41
عززززززززززززززززززززیز دلم هم عکست مبارک باشه هم دندون هشتمت. ایشالا عکس فارغ التحصیلتو بندازن تو مجله قوربونت برم


مرسی مامان اهورا جان
مامان ساجده
22 مهر 91 18:36
عزیزم چه پسر نازی داری خدا برات حفظش کنه
اگر مایل باشید میخواستم لینکتون کنم
اجازه هست؟


ساجده جان من هم خوشحال میشم لینکتون کردم
مامان کوروش
24 مهر 91 7:29
عزیزم مبارکت باشه


مرسی خاله
مامان نادیا و نلیا
29 مهر 91 12:13
چه عکس نازی ازت چاپ شده تو مجله عزیز دلم....
دندون کوچولوت هم مبارک باشه آدرین جونم


مرسی نیلوفر جان دخترهای گلت راببوس
مامان اهورا
5 آبان 91 16:30
مامانی آدرین کجایی پس ؟؟؟؟دلم واسه پسر خوشگلمون تنگ شده. زود باش با عکس و مطلب جدید بیا


شهرزاد جان شدیدا مشفول انگشت شست آدرینم زمان برای وبلاگ نویسی نمی مونه


مامام اهورا
9 آبان 91 9:21
شصت آدرين جونم چي شده مگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما آمدیم دوستم
الهام مامان آوینا
27 آبان 91 16:19
چه جالب عزیزم. عکس آوینا را هم تو این صفحه یعنی صفحه 116 در مرکزیت صفحه چاپ کردن. تو این شماره مجله شهرزاد عکس یکی دیگه از دوستای دخترم هم به نام امیرعلی هم چاپ شده. البته تو صفحه دیگری هست...


بله عکس دختر نازنین شما را دیدم واز آشنایی با شما خوشحال شدم