آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

واکسن مننژیت

1391/6/27 19:47
نویسنده : مامانی آدرین
287 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صببح شما اصلا با حوصله از خواب بیدار نشدی دیشب که تو خواب کلی غر غر کردی تا اینکه پایین خوابیدی و جات گشاد شد و غر نزدی صبح تا ساعت 9 خواب بودی صبحانه ات که سرلاک با زرده تخم مرغ بود را نخوردی فقط 210 سی سی شیر خوردی حتی کاسه ات را گذاشتم که با قاشق خودت بخوری ولی حوصله این کار را هم نداشتی .

امروز خانم افشار منشی دکتر کنی زنگ زد گفت که باید پنج شنبه شما را ببرم که واکسن مننژیت بزنی تازه مامان هم باید واکسن بزنه چون آقای دکتر یکسری واکسن ها را به مادر و پدرها هم می زنه مامان گریه نمی کنه پس شما هم پسر قوی باش و گریه نکنی .

شکلکهای جالب  و متنوع آروینشکلکهای جالب  و متنوع آروینشکلکهای جالب  و متنوع آروین

عزیز دلم شما امروز هر کاری بود کردی حتی ناهار ظهر را هم نخوردی و کل صندلی غذات از غذا آغشته شد و بعد از صندلی که درت آوردم غفلت شدم و میزت را روی زمین گذاشتم تا روم را برگردوندم رفتی سراغش و با مشت غذا خوردی نمیدونی چکار که نکردی کلی مامان با بخار شو همه جا را تمیز کرد ولی یک حقیقت را بگم لذت بردم و مخصوصا گذاشتم هر کاری که دلت می خواد بکنی .

آدریـــــــــــــــــــــــــــــن پسرم دوست دارم دوست دارم  

عزیز دلم این را بدون همیشه مامانی مواظبت هست و دوست نداره پسر گلش اذیت بشه ولی این واکسنها برای شما خوبه که همیشه سالم و شاداب باشی همیشه مواظبت هستم و بهترینها را برات می خوام .

شکلکهای جالب  و متنوع آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان اهورا
29 شهریور 91 8:50
آخيييييييييييييي عزيز دلم . پس حسابي شيطون شده و شيطوني ميكنه. مامانيش هم حسابي كيف ميكنه از ريخت و پاش آقا
واي . واكسن . خدا كنه زياد گريه نكنه. من واكسن دوماهگي اهورا رو كه ميخواستن بزنن خودم بيشتر از اون گريه كردم . اون طفلكي فقط يه كوچولو گريه كرد. اما آدرين جون ديگه مرد شده بعيد ميدونم گريه كنه


نه دوستم گریه نمی کنه فقط شدیدا اخم می کنه آدرین از 6 ماهگی هر ماه واکسن زده دکتر کنی چارت واکسن خودش را داره