آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

فندوقی مامان

1391/6/27 12:56
نویسنده : مامانی آدرین
429 بازدید
اشتراک گذاری

چی بگم از این پسر یکی یکدونه

که هرروز با طلوع خورشید به امید تو بیدار می شم

که با لبخندی که به من می زنی تمام غم و ناراحتیم را به لحظه های

تنهایی شب یسپارم و تو خورشید زندگی من

باعث هر چه زیباتر شدن

لحظات من میشی

love heart 08 love heart 08

zodiac sign cute leo

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

عزیز دلم وقتی صبح داشتی شیر

می خوردی ششمین دندان هم رنگ مروارید گونه اش را

به مامان سحر نشان دادو شما الان سه تا دندان بالا و سه تا

پایین داری و دو بالایی هم 15و20 امرداد رو نمایی شدن

الان شما از روز تولدت مثل گلوله چهار دست وپا

راه می ری و خودت می شینی

می ایستی با کمک و میز و صندلی راه میری

ولی زود خسته میشی و به کسی نگی خیلی با وقار تنیلی

می کنی دقیق نمی دونم باید چطوری راهنمایت کنم

ولی با تمام تلاش با شما پیش می رم

شما تا امروز فقط(پگ}پجپ )این نوشته پسر گلمه

به تجویز دکتر همه غذاهات را خوردی کم کم

مامان سحر داره بهت حال می ده

از این آکواریوم خیلی خوشم آمد چون

بابا کیومرث یکی شبیه این آکواریوم داره که منتظره

شما بزرگ بشی بهش برسی چون مامان خیلی حوصله نداره


عکس :امرداد تارنمای خبری زرتشتیان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان اهورا
25 شهریور 91 19:39
سلا عزیزم.تا چشم به هم بذاری میبینی داره میدوه و باید پشت سرش بدوی .از طرف خاله ببوس اون گل پسرو:به خصوصیت هم یه سر بزن *


تشکر هزاران بار خوشحالم دوستی مثل شما پیدا کردم و از پیامت انرژی مثبت گرفتم


مامان اهورا
25 شهریور 91 19:52
در ضمن دندونای قشنگت مبارک باشه . این وروجک من اینقدر گریه کرد که من یادم رفت تبریک بگم



مرسی از تشکرت
مامان نادیا و نلیا
9 مهر 91 15:31
زیارت قبول


مرسی نیلوفر جان