آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

11ماهگی آدرین

1391/4/15 10:05
نویسنده : مامانی آدرین
273 بازدید
اشتراک گذاری

 

 شکلکهای جالب آروین

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

آدرین فندوق مامان امروز 15 تیر

یازده ماهگیشه و روز به روز بزرگتر و شیرین تر

میشه و الان هم روی پای من نشستی و با شدت روی کیبورد

می زنی و خودت می خواهی تایپ کنی و به همه بگی من ماه دیگه تولدمه

و یک ساله می شم و از امروز شماره معکوس تا تولد یک سالگی من شروع می شه .

  شکلکهای جالب آروینفرشته آسمانی ماهگردت مبارک  شکلکهای جالب آروین

  شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کوروش
15 تیر 91 16:18
عزیز دلم یازده ماهگیت مبارک باشه


مرسی مامان کوروش همیشه پیش ما میایی پسر گلت را ببوس
مامان نادیا و نلیا
16 تیر 91 12:37
11ماهگیت مبارک باشه آدرین جون...
راستی شما جمعه ها کوشک نمیاین؟؟؟؟
خوشحال میشم ببینمت سحر جون


مرسی نیلوفر جان نه من فعلا حوصله کوشک را ندارم
خوش بگذره
مامان بهراد
19 تیر 91 11:12
دوست خوبم ممنون که به ما سر زدید من بیشتر در بلگفا هستم برای همین در بلاگفا شما را لینک کردم


مرسی دوستم من هم لینکت کردم
مامان بهراد
27 تیر 91 3:46
معذرت که تو این مدت بهتون سر نزدم حالم خوب نبود روزای سختی رو دارم میگذرونم واسمون دعا کنید


دعا می کنم زودتر روزای سختی بگذره
مریم
16 مرداد 91 18:02
سلام عزیزم بسیار وبلاگ زیبایی داری
از این به بعد بهت سر میزنم پسر گلتم ببوس
پست هایی که رمز داره رو من نمیتونم بخونم
فقط به دوستای خودت میدی رمزشو یا به منم میدی ؟؟؟؟؟؟؟؟


مرسی که به ما سر زدی و از نظر زیبات تشکر اگر آدرس وبلاگت را می گذاشتی می تونستم رمز بهت بدم