آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

شش ماهگی

1391/6/27 13:09
نویسنده : مامانی آدرین
319 بازدید
اشتراک گذاری

 

  baby46.gif

 

فندوق مامان ماهگردت مبارک

پسر گلم آدرین از وقتی خدا بزرگ تو را به ما هدیه کرد روح تازه ای از زندگی در وجود من دمیده شد و از خدای بزرگ و هستی بخش می خوام تا به من و بابا کمک کنه تا آیندهای که لایقش هستی را برایت بسازیم

Baby3a.gifBaby3a.gifBaby3a.gif

Baby1t.gif

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

روژین
9 بهمن 90 18:23
عزیزم مامان آدرین اسم پسر من هم آدرین است و تقریبا با پسر من همسن هستند پسر خیلی بامزه ای دارید اگه دوست داشته باشید همدیگر را لینک کنیم که بتوانیم با هم تبادل اطلاعات داشته باشیم اگر دوست داشتید به وب پسرم بیایید و برام یه یادگاری بذارید


حتما عزیزدلم خوشحال می شم لینکت کنم وحتما بهت سر می زنم