آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

پسرم شب بخیر

1391/11/12 17:07
نویسنده : مامانی آدرین
871 بازدید
اشتراک گذاری

  Good Night Teddy Bear Graphic for Orkut

دیشب یکی از بهترین شبهایی بود که من به صبح رسوندم و یک خواب دلنشین

می پرسید چرا ؟؟؟؟؟

من و آدرین خانه مامی که می مونیم با هم روی زمین می خوابیم

و بعضی شبها هم که فرداش تعطیل هست آدرین می ره

کنار دایی می خوابه دیشب هم از همان شبها بود

که دایی امروز تعطیله و قرار شد شما بری

پیش دایی ومن هم که با خوابیدن

نزدیکت آرامش دارم .

دیشب ناخودآگاه دلم گرفت وقتی

رختختابت را بردم کنار دایی نمی دونم صدای

دل مامانت را شنیدی تا من رفتم برات شیر آخر شبت را درست

کنم برگشتم دیدم با تمام وجود داری زور می زنی و پتوت را می کشی که

بیاری کنار رختخواب من و دیدم بله قبلش بالشت را هم آوردی و گذاشتی

تو هم می خواستی کنار مامانت بخوابی و این برای من یکی از

زیباترین لحظه ها بود برای من که در کار خدا ماندم

وقتی تو را نگاه می کنم و با کودکانه هایت

زندگی . با تمام ناملایمت های

زمونه با نگاه کردن به تو لبخند خداوند

را می بینم با خنده هایت به من زندگی ببخش

آدریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کوروش
12 بهمن 91 21:28
عزیزممممم میخواسته مامانش تنها نخوابه


بله این پسر آقاهه





مامان اهورا
13 بهمن 91 23:13
ای جونم. ندای دلتو شنیده . فکر کنم خیلی بهت وابسته است سحر جون . خدا برات حفظش کنه این گل پسری رو


من تمام زندگیم این دردانه هستش و ...
مامان دخملی ها
18 بهمن 91 12:55
سلام ان شالله به سلامتی با هم روزهای خوبی رو تجربه کنید


مرسی