آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

یک سال در اندوه نبودنش گذشت ...........

1391/12/15 16:46
نویسنده : مامانی آدرین
963 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های محدثه

 

چه13 باشد چه یک روز دیگــر ، وقتی سهم من از تمـام این روزهــا "نبودنت" باشـد ؛ نحس است روزها ..............................

شکلک های محدثه

مرگ تو را چه جوری باور كنم؟ صحبت از پژمردن یك برگ نیست وای، جنگل را بیابان میكنند نبودنت....

١٣ اسفند یک سال از نبودنت می گذرد روزی صد بار با هم خداحافظی کردیم اما افسوس معنای خداحافظی را زمانی فهمیدم که تو را به خدا سپردم . .رفتی که باز گردی خداحافظی کردی که سلام دوباره ایی داشته باشی ولی ............رفتی................

کاش نمیرفتی ،که رفتنت بازگشتی نداشت و چه ناباورانه بود در سوگ نشستن ما و چه سخت است برایم گفتن از مرگِ تویی که هنوز باور نداریم دیگر نیستی ، هیچگاه نمیخواهم و نمی توانم نبودت را باور کنم...

هنوز هم با یاد تو به خواب می روم و به امید در خواب دیدنت، تا بلکه بتوانم از لحظه های دلتنگی گذر کنم ، خاطراتت همیشه از گوشه و کنار ذهنم عبور می کند و دلم را تنگ تر ...نمی توانم باور کنم هنوز برای همیشه رفتنت را... با تو می گویم از همه روزهای دلـ تنگی ام ...

ﺩﻗﺎﯾﻘﯽ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪﮐﻪ ﺩﻟﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﯽﺁﻧﻘﺪﺭ ﺗﻨﮓ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯽ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺍﺯﺭﺅﯾﺎﻫﺎﯾﺖ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺑﮑﺸﯽ ﻭ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺑﻐﻠﺶ ﮐﻨﯽ

تنها برای تو...میتوانم از تنهایی هایم بگویم

چون تو...سهم بزرگی از تنهایی های من...

کیومرث جان روحت شاد و

بهشت برین جایگاهت

3184c908.gif

دلم بهانه ات را می گیرد

چقدر امروز حس می کنم نبودنت را!!!

صدایت در گوشم می پیچد و من بی اختبار می گویم:

جانم ؟؟

مرا صدا کردی؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

فريبا
15 اسفند 91 16:13
وبلاگ خوبي داريد خوشحال ميشم به ما هم سر بزنيد

رویا
15 اسفند 91 16:34
سلام مامانی .. تسلیت میگم انشالا که پسرت هیجوقت اشک غم به گونه اش نشینه
من خودم یتیم بزرگ شدم میدونم جقد سخته ...
میشه بپرسم باباش جطوری فوت کرد ؟؟؟
در ضمن خوشحال میشم با شما دوست بشم .. لینک شدیدد

رویا جان مرسی به ما سر زدی وممنون از تسلیتت پارسال در هفتم اسفند تصادف کرد و 13 اسفند من و تک پسر هفت ماه اش را تنها گذاشت و رفت به سوی.....
من هم با اجازه شما را لینک کردم
رومینا
15 اسفند 91 17:27
سلام مامان ادرین خوبی؟ وبلاگتو خوندم هزار ماشالله گل پسر نازی داری خدا حفظش کنه ولی وقتی رسیدم به این قسمت واقعا دست خودم نبود بغضم گرفت باور کن دستم گیرایی نوشتن نداره فقط مقاوم باش و گل پسرتو ببوس من لینکت کردم
الهام مامان یسنا
15 اسفند 91 19:39
سلام عزیزم. تسلیت می گم انشا لله سایه مادر مهربونی چون شما 120 سال بالای سر آدرین جان باشه. حتما خیلی روزهای سختی رو پشت سر گذاشتی. با بچه هفت ماه این داغ سنگین رو تحمل کردی. ولی همسرت برات یه یادگاری و دلخوشی بزرگ گذاشته که فکر می کنم با دیدن و بزرگ شدن اون می تونی هر لحظه همسرت رو در کنارت حس کنی هرچند که بزرگ کردن بچه بدون وجود پدر خیلی سخته ولی مطمئنا شما مادر موفقی خواهی بود.
فائزه مامان حورا و علی
15 اسفند 91 19:49
صبر کن مادر مهربان صبر کن
مامان اهورا
15 اسفند 91 21:54
نمی دونم چی بگم سحر جان. خداوند رحمتش کند و بهشت جایگاهش باشه. خدا به تو و خانواده ات هم صبر بده. غم سنگینیه.
رویا
15 اسفند 91 22:19
مریم
16 اسفند 91 12:01
عزیزم خیلی دلم گرفت از نوشته ات انشالله هیچ وقت دل خودت و آدرین نگیره و همیشه صحیح و سالم باشین . مجبوریم با زمانه بسازیم . مطمئن باش بابای آدرین توی بهشت داره شما رو میبینه و همراهتون هست . بوسسسس
بهاره مامان ونداد
18 اسفند 91 17:36
دلم گرفت ومو های بدنم سیخ شد خیلی سخته خیلیییییییییییییییییییییییییی تسلیت من رو هم پذیرا باش دوست خوبم بذات ارزوی همه شادی های دنیا رو میکنم
ارغوان
24 اسفند 91 14:03
سلام...خیلی اتفاقی وارد بلاگتون شدم...با خوندن این پست واقعا ناراحت شدم با اینکه تازه باهاتون آشنا شدم اما دلم گرفت ( ... خیلی سخته خیلی بهتون تسلیت میگم،امیدوارم خدا بهتون صبر بده و سایتون همیشه و همیشه بالا سر آدرین عزیز باشه ببوسیدش
مامان ساجده
28 اسفند 91 15:56
سلام عزيزم خدا رحمتش كنه انشاالله خدا گل پسرت رو بهت ببخشه
مامان اهورا
28 اسفند 91 20:46
برآمد باد صبح و بوی نوروز / به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال وهمه سال / مبارک بادت این روز و همه روز

نوروزتان پیروز


بهاره مامان ونداد
1 فروردین 92 0:50
نوروز یعنی هیچ زمستانی ماندنی نیست حتی اگر بلند تری شبش یلدا باشد
نوروز 92 مبارک



متین من
18 فروردین 92 14:37
سلام خوبین سال نو مبارک واقعا باخوندن این پست اشک توچشمام جمع شد خیلی ناراحت شدم خدا میدونه که خیلی سخته خدا بهتون واقعا صبر بده پسرگلتون واستون حفظ کنه من دوست دارم باشما تبادل لینک کنم با یک خبر خوشحالم کنین


مرسی از پیامتون ما هم خوشحال میشیم