آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

بابا

1391/12/15 16:18
نویسنده : مامانی آدرین
650 بازدید
اشتراک گذاری

آدرین گلم می دونی چقدر دوستت دارم ولی نمی دونی چه دوران سختی را می گذرونم هیج نمی خواستم متنی برات بنویسم که وقتی بزرگتر شدی با خواندنش ناراحت بشی ولی ..........................

 

 

وقتی به دنیا آمدی بهترین روز زندگی من و بابا کیومرث پانزدهم امرداد شد و زندگی قشنگیش را به ما نشان داد و لحظات سه نفره ما شروع شد روزهایی که ما هر لحضه اش شکر گذار بودیم ولی سرنوشت بازی دیگه ای برای ما داشت

شکلکهای جالب و متنوع آروین

(بابا کیومرث رفت پیش خدا)

خدایی که نمی دونم تقدیرش چیه که فقط جمع سه نفره ما هفت ماهه بود .ا لان من هستم و شما پسر گلم ولی این را بدان که بابا روی زمین پیش ما نیست ولی همیشه همراه من و تو هستش . ولی بدون که خیلی دوستت داره و تو تمام زندگیم من هستی

شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بابای ملیسا
3 اردیبهشت 91 23:40
با سلام . وبلاگ ملوس من مجددا با عکسهای جدیدش به روز شد . لطفا نظر یادتون نره .
راحله(مامان هوراد)
23 اردیبهشت 91 16:45
عزیزم خیلی خیلی خیلی ناراحت شدم. از ته دلم ارزو میکنم گل پسرت جای پدرش رو برات پر کنه و هیچ وقت احساس تنهایی نکنی.....ایشالا نامدار بشه و مایه افتخار شما بشه عزیزم.روزت هم مبارک




راحله جان روز شما هم مبارک ومرسی از پیام تاثیرگذارت
مامان مهبد كوچولو
2 خرداد 91 15:24
سلام عزيزم . با خوندن اين مطلب خيلي متاثر و ناراحت شدم . به اميد اينكه شادي به زندگيتون برگرده و آدرين كوچولو ، مرد كوچولوي تو برات شادي آفرين باشه .


ممنون هستم از همدردی شما
مامان طاها
2 خرداد 91 16:48
آآآآآاآاخه چرا؟؟؟؟


حادثه ای به نام تصادف
مامان آرتین خان
3 خرداد 91 11:27
دوست عزیزم من خیلی متاثر شدم وقتی این مطلبو خونوندم امیدوارم روزهای پر از شادی در انتظار شما و گل پسرتون باشه اگه دوست داشتین به وب پسر منم سربزنید خوشحال میشم به امید روزهای خوب
مامی ملیکا
6 خرداد 91 1:00
عزیزم خیلی ناراحت شدم خدای بزرگ انشاالله پشت و پناه شما باشه واقعا نمیدونم چی بنویسم خدا به شما صبر بده انشاالله
یلدا( مامان رادوین)
8 خرداد 91 13:43
سلام مامان خیلی خوب آدرین عزیز
خیلی متاسر شدم. من خیلی اتفاقی وبلاگ پسر نازتون رو دیدم و البته از لینکهای خیلی جالبش هم اسفاده و لدت بردم.
بینهایت سخته تحمل دوری .
اما اگر فکر کنیم که هر انسانی برای رسالتی به این کره خاکی مامور شده و بابا کیومرث( روحش شاد) هم رسالتش رو به پایان رسونده ، هرچند برای عزیزانش سخته که دوریش رو تاب بیارن، شاید کمی آروم بشی عزیزم


یلدا جان من از آزمون خدا در عجبم
نی نی ارشام و سارا
15 خرداد 91 22:39
خيلي سخته لباساي پدرت هنوز تو کمد باشه اما ديگه خودش نباشه سخت تر از اون دلتنگي واسه آغوشي که هرگز ديگه نميتوني حسش کني براي شادي تمام پدرها از دنيا رفته در اين لحظه دعا کنيم!!! روز پدر رو بر تمام پداران ایران زمین تبریک میگم مخصوصا پداران اسیر خاک...
مری
14 آذر 92 10:28
متاسفم ایشالا ادرینت زنده باشه همیشه