آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

๏̯͡๏ بابا ♥ ♥ ♥ ♥

1391/12/15 16:17
نویسنده : مامانی آدرین
236 بازدید
اشتراک گذاری

به یاد تمام پدر هایی که امروز در بین ما نیستند

اما خاطره ی روزهای حضورشان هرگز فراموش نخواهد شد

شکلک های محدثه

شکلک های محدثه

آدرینم سخت ترین برای من نگاه کودکانه ات به

عکس پدرت هست که با چه اشتیاقی به سمتش می روی

و هر وقت ازت می پرسم بابا کجاست عکس را نشون می دهی و

می خندی دیروز هم برای اولین بار زمانی تو اتاق بودم و وتو

با اشتیاق آمدی کنارم عکس بابا کیومرث را

نشان دادی و لبخند کودکانه گفتی :

بابا

منتظر دست زدن من که هر وقت کار خوبی

انجام می دهی و حست بهت می گه منتظر تشویق باشی

و دست می زنی و هر کس هم که هست باید دست بزندو من با

چشمان پر اشک برات دست زدم که بابا کیومرث کجاست

که این لحظه شادی تمام وجودش را بگیرد که

یکدونه پسرش صداش کرده شاید اون که همیشه

با ماست زودتر از من یک کلمه را شنیده باشد ولی ............

و مادری با چشمانی گریان این لحظه را ثبت می کنه

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان اهورا
20 آذر 91 11:50
بازم بغض گلومو گرفت- خدا غريق رحمتش كنه. جاش تو بهشته و از اون بالا مواظب تو و دردونه اش هست شك نكن. حتي فكر كردن به رفتاراي آدرين بدون اينكه از نزديك شاهدش باشم اشكمو در مياره


مرسی مامان اهورا من هم دلم به این خوشه که از اون بالا ببینه و ممنون از تمام پیغامات
مامان بهراد
20 آذر 91 12:07
رمز:
مرسی دوستم

مامان کوروش
20 آذر 91 13:04
ای وای سحر جون ، قلبم اتش گرفت
خیلی سخته خدا به تو صبر بده تا بتونی ادرین نازنین رو بزرگ کنی
خدا همسر محترمت رو هم رحمت کنه ، روحش شاد . هر جا هست حتما شما رو می بینه و غرق در غرور و شادی می شه


مامانی کوروش ممنونم چکار کنم خیلی از لحظات در کار این زمونه می مونم که چـــــــــــــــــــرا ؟
اتنا مامان روشا یدونه
20 آذر 91 16:04
ای وای بمیرم براتون بابایی آدرینا فوت کردن کی؟ چرا؟ خدا خیلی بهتون صبر بده . خدا آدرین جون رو براتون حفظ کنه و سایه شما 120 سال بالای سرش باشه


خدا نکنه آره زمانی که آدرین 7 ماهه بود به خاطر یک تصادف
مامان ساجده
20 آذر 91 20:57
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم


حتما دوستم میام
مریم
22 آذر 91 23:18
خدا بابای آدرین رو بیامرزهو انشالله آدرین نازنینم همیشه صحیح و سالم باشه و سایه مامان سحر گل و نازنین بالای سرش باشه . سحر جونم چک کردم رمز قبلی رو پیدا نکردم !!!!

برات می فرستم خصوصیت را چک کن

مریم
23 آذر 91 9:42
آخ که دلم چقدر سوخت خدا خودتون و آدرین جان را در پناهش سالم حفظ کنه ان شاا...


مرسی
مامان نادیا و نلیا
4 دی 91 11:36
درگذشت اشوزرتشت گرامی...و همینطور یاد و خاطره همسرت گرامی باشه....
خداش بیامرزه
روان درگذشتگانتون شاد باشه...
گریم گرفت سحر جون الهی فدای آدرین جون بشم من...


به روان فروهر همه درگذشتگان درود باد
mamane amir ali
11 دی 91 11:08
khoda biamorzateshon ma ham baraie babaie amir ali hamin etefagh oftad vali khoda dobare bargardondesh


مرسی
مامان ساجده
16 دی 91 0:41
خدا رحمتشون کنه وقتی خوندم واقعا ناراحت شدم انشاالله سایه شما بالای سر آدرین جون باشه


مرسی دوستم