آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

مدتی که نبودیم

1391/7/17 15:46
نویسنده : مامانی آدرین
381 بازدید
اشتراک گذاری

 

love heart 14

 

جای همگی خالی بود ما در این مدت که نبودیم

خیلی کارها انجام دادیم اول از همه خاله گوهر با ساسان

آمدن ایران و پیش ما بودن و کلی سو غاتی زیبا داشتیم که بی نظیرند

و جای سام و عمو فرزین هم خیلی خالی بود ایکاش اونها

هم پیش ما بودن و خبر مهم این چند وقت اینه

که من یک ساله شدم و ما یک

تولد زنبوری داشتیم که جای بهترین بابای دنیا

پیش ما خالی بود ولی همراه ما بود در تمام لحظات زیبای یکسالی

بابا کیومرث دوست داریم

 

کلی کادو تولد زیبا گرفتبم از کوچولو تا بزرگ

پول ، سکه ، پلاک طلا ، کلی لباس خوشگل ، غزوسک ، ماشین خیلی خیلی

بزرگ ، جاز و میز و صندلی که مامان از طرف خودش وبابا

بهم داد خیلی دوسشون دارم و مرسی کادو های

زیبا گرفتم در ادامه یک کوچولو عکس

ببینیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد.

 

nice kawaii

و حالا به هدیه اصلی می رسیم

هدیه مامان و بابا کیومرث

nice kawaii

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان اهورا
19 شهریور 91 21:56
سلام. دلم واسه عکسا ضعف رفت. ولی بقیه رو نمی تونم ببینم که .رمز لطفا


مرسی به ما سرزدید آپلود نمی شه نمی دونم چرا
مامان کوروش
20 شهریور 91 8:19
عزیز دلم تولدت مبارک باشه
انشا... صد ساله باشه کنار مامان مهربونت


مرسی دوست گلم خیلی ممنون که همیشه پیش ما میایی
مامان اهورا
20 شهریور 91 10:41
سحر جان سلام . واقعا بهت خسته نباشید میگم . دیروز من بصورت اتفاقی وبلاگتو دیدم ولی همشو نخوندم. امروز اومدم بقیشو خوندم و خداییش برات کیف کردم. تو یه شیر زنی . با این روحیه ای که داری صد باریکلا داری. خدا همسرتو غریق رحمت کنه و خداوند تورو واسه آدرین عزیز نگه داره. از این همه خلاقیتی که توی وبلاگ به خرج دادی واقعا کیف کردم. من با اجازت لینکت کردم خوشحال میشم تو هم مارو لینک کنی و به ما سر بزنی . و بازهم خوشحال میشم بهم اجازه بدی عکسای رمز دارتو ببینم. خیلی دوست دارم چهره این مامان قهرمانو ببینم. بازهم بهت میگم خدا قوت عزیزم


مامان اهورا از پیغامی که گذاشتی واقعا متشکرم و نظر لطفته من هم شما را لینک میکنم