آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

آخه سرما خوردم

1391/4/12 10:06
نویسنده : مامانی آدرین
320 بازدید
اشتراک گذاری

 bab113.gif

من کوچولو سرما خوردم 10 تیر با مامان سحر

رفتیم مراسم سی روزه سالن ایرج و من چون اونجا کلی

دلبری کردم و هی چرخیدم و چون جشن تیرگان هم بود و روی من

و مامان سحر آب ریختند صبح که چشمانم را باز کردم می دونید چی دیدم

بله دیدم که سرما خوردم و آب از بینی ام سرازیره هر چی مامان

هم پاک میکرد یک ثانیه بعد رسیده بود به چانه ام

و عطسه عطسه مامان سحری هم

ساعت دو باید جایی می بود

من با مامان و مامی رفتیم خانه خاله

میترا مامان رفت و آمد و بعد دوتایی رفتیم پیش

آقای دکتر کنی و دیدم بله من سرما خوردم و چهار تا شربت

 باید بخورم تا خوب بشوم صبح امروز خدا را شکر بهترم ولی خیلی بد مزه

هستند شربتهایی که باید بخورم و مامان را اذیت می دم و نصفش

می ریزه تا نصف بقیه اش را می خورم

راستی عکسهای آتلیه هم آماده نمیشه بگیرم و الان هم

بیدار شدم و دارم آواز می خونم تا مامان بیاد پیشم و آخرین شربت را بخورم

wieg.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کوروش
12 تیر 91 23:06
نانازی انشا... زود خوب شی


خوب که شدم ولی مامان سحر سرما خورد
مامان فلفلی
13 تیر 91 8:34
نازی عزیزم اشکال نداره مرد شدی و دیگه سرماخوردگی واسه مرد بزرگی مثل تو چیزی نیست باش مبارزه کن تا زود زود خوب شی گلم


دارم خوب می شم من مرد بزرگی هستم