آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

کم کاری مامان سحـــــــــــــر

1391/4/12 9:40
نویسنده : مامانی آدرین
341 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

پسر گل من داره هر روز بزرگتر می شه (چشم بسته غیب گفتم )

من خیلی وقته میام هر روز به وب آدرینم سر می زنم

و هر روز شروع به نوشتن می کنم

ولی به سر انجام نمی رسه

http://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپ

دلم می خواد آدرینم از لحظه لحظه زندگیش اطلاع داشته باشه

ولی من دارم کم کاری می کنم و از امروز تصمیم گرفتم

 وبلاگ آدرین مرتب آپدیت بشه .

به امید خدا 

و

 پشتکار مامان

animated gifs of babies- baby bunny

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کوروش
10 تیر 91 23:02
ما منتطر پستهای خوشگلت هستیم عزیزم


مرسی همیشه پیش ما می یایی و با نوشته هات شادم می کنی