آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

تولد مامانی

1391/3/8 15:13
نویسنده : مامانی آدرین
411 بازدید
اشتراک گذاری

hoeraani.gif

تولد مامان سحر

 
 
نایت اسکین
 
تولد مامان سحره من کوچولو هستم نمی تونم
حرف بزنم و حتی نمی دونم تولد چی هستش که بخوام تبریک
بگم و بـــــــــــابـــــــــــا...............................................................
کسی که از چهارده سالگی مامان اولین کسی بود
که تبریک می گفت ولی امسال نیست
و مامان سحر
taart04.gif
دلش خیلی گرفته .
و منتظره که آدرین بزرگ بشه و یادش بمونه
که شش خرداد تولد مامانه
محصل
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان کوروش
6 خرداد 91 22:37
سحر جونم تولدت مبارک
سخته عزیزم می دونم
انشا... اقا ادرین بزرگ میشه و با بوسه های تفی اش مستت می کنه


مرسی دوست گلم و ممنون که همیشه به ما سر می زنی
ثمین
7 خرداد 91 16:34
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید...
جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........
منتظرتون هستم...


حتما می یام
مبین فرفری
7 خرداد 91 23:59
تولدت مبارک عزیزم
ساحل
8 خرداد 91 10:38
عزیزم تولدت مبارک ان شالله صد ساله بشی و همیشه سایه ات بالای سر آدرین نازنین نگفتی خانومی الان چند ساله شدیا ؟


مرسی ساحل جان و من یک مامان 28 ساله هستم
آریا بلاگ
8 خرداد 91 11:30
سلام وب عالی دارید اگر با تبادل لینک موافق هستید من را با نام آریا بلاگ لینک کن سژس خبر بده تا من هم شما را با نام دلخواهتان لینک کنم منتظرتون هستم به امید دیدار به وبلاگم بیا و نظراتت رو برای ثبت کن منتظرت هستم
مامان نادیا و نلیا
8 خرداد 91 17:44
سحر جون تولدت مبارک باشه عزیزم... راستی شنیدم ممکنه اسباب کشی کنین درسته؟؟؟؟
زیبا
13 خرداد 91 21:40
عزیزم تولدت مبارک
ساحل
21 خرداد 91 18:40
مامان سحر کجایی دلمون واست تنگ شده هی سر میزنیم نیستیا بیا مطلب جدیدا تو بنویس از آدرین طلا بگو دلمون واسش تنگ شده


ساحل جان چشم من آمدم
مامان کوروش
22 خرداد 91 10:04
کجایی تو ؟


نمی دونم چرا ولی حوصله کار با کامپیوتر را نداشتم
مامان کوروش
24 خرداد 91 14:34
مامان سحر کجایی؟


من آمدم