آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

بازی وبلاگی 2 ××

1392/4/1 9:08
نویسنده : مامانی آدرین
241 بازدید
اشتراک گذاری

1  - بزرگترین ترس زندگی شما ؟

ترس چه کلمه ای ؟ من از تنهایی می ترسم ولی دارم این ترس را تجربه می کنم تنها همراهم هم در این تنهایی آدرینم هست. همیشه باش .

2- اگه 24 ساعت نامرئی بشی چیکار می کرذی ؟

ایکاش روز های زندگی برای من همیشه نامرئی بود 24 ساعت کفایت نمی کنه

3 - اگر غول چراغ جادو توانایی بر آوردن کردن یک آرزو 5 تا 12 حرفی را داشته اون آرزو چیه؟

همیشه آدرینم سلامت و موفق باشه و من از تمام دقایقش لذت ببرم بیشتر شد خوب دیگه

4 - از میان سگ ، اسب ، گربه ، عقاب ، پلنگ کدام را دوست داری ؟

اگه به دوست داشتن من همه حیوانات را دوست دارم انتخاب سخته میشه انتخاب نکنم

5 - کارتون مورد علاقه دوران کودکی ؟

 101 سگ خالدار،آلیس در سرزمین عجایب، سیندرلا،! نمیشه کارتون های مورد علاقه ی الانمم بگم؟؟؟؟!

6 - در پختن چه غذایی تبحر دارید ؟

من انواع دلمه و ته چین مرغ از نوع ایرانی لازانیا از نوی خارجگی خیلی خوب می پزم  همگی دعوت هستید

7 - اولین واکنش شما موقع عصبانیت ؟

آسمان دل بارانی میشه یه نگاهی آن چنان خشمناک که معمولاً به فرار طرف مقابل می انجامه!

8- با مرغ ، اورانیوم ،دریا و خسته یه جمله بساز ؟

من دلم می خواد با مرغ ، اورانیوم ،دریا و خسته یه جمله بسازم ولی بلد نیستم .........

خوب این هم یک جمله هستش

9 - دو بیت شعر که خیلی دوستش داری ؟

نترس از محبت که خاکت کند                           كه باقی شوی گر هلاكت كند

یک بیت شد خوب !!!!!!!!!

10 - اگه بخواین با تونل زمان به فقط یک روز از زندگیتون در حال، گذشته یا آینده سفر کنید اون روز کدومه؟

این سوال ایراد داره من اعتراض دارم، آدم لازم نیست به حال سفر کنه چون خودش الان تو حاله می فهمین چی میگم؟؟، بنابراین سفر لازم نداره اگه بخواد در همین لحظه می تونه هر چی بخواد رو عوض کنیم . من دلم تجربه روزی که آدرین به دنیا آمد و با کیومرث می خندیدیم  برای بهترین روز زندگیم می خوام دوباره تجربه کنم و اما ایکاش 7 اسفند 90 نمی گذاشتم کیومرث ار خونه بره بیرون ایکاش و .....

11 - شما چه رنگی هستین و چرا؟

من عاشق رنگین کمانم خوب هفت رنگ نیستم در دوستی ولی دوست دارم

12- اگه قرار باشه از ایران برید کدوم کشور رو بری زندگی انتخاب می کنید؟

انگستان ، آمریکا و اصل کاری استرالیا

13 - بهترین اس ام اس موجود در اینباکس گوشیتون؟

خیلی خصوصیه متاسفم!

14 - اگه قرار باشه سه نفر از آشناها رو به مهمونی امشب دعوت کنی اون سه نفر چه کسانی هستند؟

همه دوستام و ............. ای گفتی سه نفر ؟؟؟؟؟

15 - اگر قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه حذف کنید اون چه کلمه ایی بود ؟

تــــــــــــــــــنـــــــــــــــــــــــــــــــهایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

16 - کسی را که بخواهید ملاقات کنید ؟

خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا

 17 - اسم دیگه ای برای وبلاگتان انتخاب کنید ؟

زندگی زیباست کنارت

18- خودت را شبیه جه میوه ایی می دونی ؟

طالبی : چون مثل من گرده وشیرین

19- سه خصوصیت اخلاقی شما ؟

خیلی گریه می کنم، با کوچکترین اتفاقی اشکام سرازیر میشه، همه میگن قوی هستم ولی خودم قبول ندارم .به کسی نگید لطفا . سنگ صبور دوستام هستم ولی خوب اگر راستش را بگم خودم داغون میشم ................................

20 -کاشکی ؟

کاشکی هیچ وقت به جایی نرسیم که کلمه کاشکی وحود داشت باشه ...........

 +++   مرسی از دوستان خوبم شهرزاد جان مامان اهورا عزیز که من را به مسابقه دعوت کرد و همچنین مامی کوروش عزیز خیلی برام عزیز هستید

 +++   همه دعوت هستید ..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

لی لی
31 خرداد 92 14:41
http://www.panitem.blogfa.com (پانی تم ) مجری طراحی جشن های کودک ، تلاش میکند تولد فرزند دلبند شما به بهترین و خاص ترین نحو ممکن با حداقل هزینه برگزار شود . خدمات ما شامل طراحی تم های تولد (فقط طراحی) و همچنین آماده سازی وسایل مورد نیاز جشن شما می باشد.(طراحی و آماده سازی) دیگر خدمات ما شامل مونتاژ عکس کودک با بهترین پس زمینه ها - ساخت کلیپ تولد - طراحی تقویم - طراحی انواع کارتهای جشن سیسمونی -شب یلدا - نوروز و ... است. همچنین امکان ارسال به کلیه نقاط ایران نیز فراهم میباشد.
مامان اهورا
1 تیر 92 8:56
مرسي دوستم كه دعوتمو قبول كردي. بعضي از جمله هات اشكو تو چشمام جمع كرد. خداوند هميشه حافظ توو پسرت باشه عزيزم


مامی کوروش
2 تیر 92 11:13
سحرجونم ممنونم که بازی رو انجام دادی دوستم


مامان اهورا
11 تیر 92 12:32
سحر جونم اهورا توي جشنواره ني ني وبلاگ شركت كرده اگه دوست داشتي كد 348 رو به شماره 20008080200 بفرست ممنونم


با کمال میل انحام شد
ღ مونا مامان امیرسام ღ
12 تیر 92 2:15
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید
اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.
تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم.
خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی.


soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7

با کمال میل انحام شد
رومینا
16 تیر 92 18:34
بازی جالبی بود همه رو قشنگ و زیبا جواب دادی ادرین نازم رو ببوس


مرسی دوستم
مامان اهورا
17 تیر 92 12:08
دوستم كجايي دلم واسه تو و آدرين خوشگلم تنگيده ها
مامان اهورا
24 تیر 92 10:32
سحر جون آآآآآپيما. بيا پيشمون