آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

آقای دکتر کنی مهربان

1390/9/19 16:22
نویسنده : مامانی آدرین
408 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

1680845uttxqhbxj1.gif

ما امروز وقت دکتر داشتیم باید برای چکاب ماهیانه و واکسن چهار ماهگی می رفتیم با مامان و بابا رفتم تا آقای دکتر من را معاینه بکنه مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن خیلی قد کشیدم بگو چشم نخورم شصت سانتی متر شدم با وزن هشت کیلو باز هم بگو چشم نخورم دکتر جون گفت خیلی قد بلند می شم و یک کوچولو تپل خوشگل ولی آخه چون قدم بلنده می دونی چاق نیستم ...................

بعد آقای دکتر یک آمپول کوچک آماده کرد وبه بابایی کیومرث گفت پای چپم را محکم بگیره و زد توی ران پای چپم خیلی درد گرفت ولی من کوچک مردم خیلی کم گریه کردم فقط اخم کردم . آقای دکتر به من گفت با شخصیت تازه قطره فلج هم به من دادن بخورم من هم خوردم تا صحیح وسالم بزرگ بشم من سلامتی رادوست دارم .

مامان من را آورد خانه مامای تا تنها نباشه وقتی من بیقراری می کنم من تا سه ساعت خوب بودم ولی یک دفعه شروع به گریه کردم و مامانی سحر نتونست آرومم کنه مامانی پام هم درد می کنه . الان هم قطره استامیوفن خوردم و خوابیدم تا مامان برام بنویسه .

پسر گلم خوابیده با اینکه روی پاش کمپرس سرد گذاشتم هنوز درد داره و غرغر می کنه خیلی دوستش دارم و نارحتیش خیلی اذیتم می کنه فندوق من مواظب خودت باش درد لثه هات و خارش اونها هم هست می دونم امروز و امشب را سخت می گذرونی ولی این را بدان من بیدارم و مواظبت هستم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهتاب
21 آذر 90 21:15
آدرین جون مرسی از نظرت تو هم خودت خیلی خوشگلی من لینکت کردم تو هم اگه خواستی اینکارو بکن
جغله كوچولو
26 آذر 90 17:24
جغله: سلام ... خوبين شما تبريك ميگم وبلاگتون خيلي خوبه ...... در ضمن باعث افتخارمه اگر منم به لينك دوستان خود اضافه كنيد... خوشحال ميشم به وبلاگ من هم بيايد ... موفق و سلامت باشيد.
فهیمه
15 دی 90 10:14
سلام عزیزم.به نینیت شیر خشک میدی؟


بله دوست گلم