آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

برف زیبا

1391/9/26 11:55
نویسنده : مامانی آدرین
239 بازدید
اشتراک گذاری

 

بــــاز آمــده زمــســــتان اين فصــل سردِ سرسخت

زنـــــبـورك بيــــــچــــاره يـــخ زد روي بـــند رخــــت

 

گنجشـــك بــرخود لرزيـد تــا ننـــه ســرمــا را ديــــد

دســت سرد زمــسـتـان تــــمــــام گلـــها را چید

 

بــــاغ از تـــرس زمستان چشمان سبـزش را بست

بـــرفِ ســرد زمـــستان روي چشمانــش نشست

 

از سوز و ســــرماي برف گنجشــــك و بـاغ خوابيدند

در خـــوابِ چشمــانشان هردو بـــهــــار را ديـــــدند

برف زیبای زمستانی چند روز قبل از بلندترین شب سال زمین

را سفید پوش کرد و ما از پشت پنجره به دیدارش رفتیم خیلی دوست

دارم که امسال بزرگتر شدی با هم زیر دونه های برف برویم وبازی کنیم ولی اگر

سرما بخوری چکار کنم با این همه کار شما هم سرما بخوری چه می شود و باز هم دیشب

با شروع اولین دانه های و برف و یک خبر خوبی که من ماه ها منتظرش بودم شما

هم جدی تر به راه رفتن افتادی و باز هم امروز چهار دست و پا را ترجیح

می دهی ولی خیلی راه می ری ولی من هم باید جلوت باشم

که وقتی خسته شدی بغلت کنم و گرنه راه نمی ری

این آغوش مادرانه همیشه حمایتت می کنه

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)