آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

بالا رفتن از میز

1391/9/16 10:02
نویسنده : مامانی آدرین
194 بازدید
اشتراک گذاری

 شیطونی هات را دوست دارم ولی بعضی وقتها می مونم

که باید به شما چی بگم تو که در راه رفتن

هیچ اشتیاقی از خودت نشان نمی دی

ولی دیوار راست را بالا می ری

و دوست داری همه جا را کشف کنی

و من با اینکه خیلی خیلی دوست دارم به

تنهایی راه بیفتی ولی نمی دونم با شما چکار کنم که با

شیطونی هات زمین نخوری و مشکلی برات پیش نیاد .

بدون شرح

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان اهورا
20 آذر 91 11:45
آآآآآآآآي قوربونت برم خاله كه اينقدر شيطون و بازيگوشي . ماشاله چقدر بزرگ شده. عزيز دلم . نميدونم من چرا اين كوچولوي معصومو اينقدر دوستش دارم و دلم ميخواد بخووووورمش-پاهاشو نگاه كن .بووووووووس هزارتا


مرسی مامان اهورا آره دیگه برای خودش آتیش پاره شده ما دلمون برای شما تنگ شده کی پست جدید می گذاری