آدرین یکی یکدونه آدرین یکی یکدونه ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آدرین بهونه کوچولوی قشنگم برای زندگی

وااااااااای آتلیه

1391/9/19 10:50
نویسنده : مامانی آدرین
508 بازدید
اشتراک گذاری

 

من کوچولو با مامان سحر و خاله ندا رفتیم آتلیه سرزمین رویا

تا خاله رویا از من عکسهای زیبا بگیره ولی من خودم

پسر زیبایی هستم که عکسام دلنشین شده.

شکلک های محدثه

  به مامانی گفتم من را ببین چقدر دوست داشتنی هستم.

 شکلک های محدثه

 

 

شکلک های محدثه

 

 می دونی من مثل شکوفه بهاری زیبام

 شکلک های محدثه

 

 توجه : عکس بک گراند سفر زمان به آینده منه .

شکلک های محدثه

 

 

شکلک های محدثه

 

 به مامانی گفتم شما خسته شدید من آشپزی می کنم

 ولی نمی دونــــــــــــــــــــم چه جوری ؟

 شکلک های محدثه

 

 تکلیف من را معلوم کنید من ملوانم یا خلبان ؟!؟!؟!؟!؟!؟

 شکلک های محدثه

 

 من یک فرشته کوچولو هستم آمدم روی زمین تا مامان سحر تنها نباشه.

 شکلک های محدثه

 مامان سحر هم خوشحاله و هم ناراحت

 میدونی چرا ؟

 اول خوشحاله چون پسری مثل من داره

و از تمام لحظاتی که با من داره لذت می بره و شکر گذاره.

ناراحتــــــــــــــــــــه به این علت که بابا کیومرث با ما نیست که سه تایی

 از این لحظات لذت ببریم .

ولی اون توی بهشت نشسته و داره ما را میبینه .

 (  بابا کیومرث دوست داریم  )

شکلک های محدثه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان کوروش
29 خرداد 91 21:09
ای جانم به این عکسها
خب هم ملوانه هم خلبان


راست می گی
مامان فلفلی
29 خرداد 91 21:38
سحر عزیزم خدا رو شکر که /ادرین جون صحیح و سالم و داره مردی میشه واسه خودش از اینکه من رو قابل میدونی و رمز عبورت رو بهم میدی واقعا ممنونم و امیدوارم سالیان سال در کنار هم خوش و خرم باشین


مرسی دوست گلم خوشحال می شم به ما سر می زنی
Pupak
31 خرداد 91 16:06
adrin junam aksat kheyli khoshgelan fereshte kuchuluyemehrabun
جت رو.............هدیه خلاقیت
7 تیر 91 18:31
دوستان عزیز سلام شرکت پایور تجارت به مناسبت آغاز تعطیلات تابستانی وشروع اوقات فراغت کودکان و نوجوانان پکیج های استثنایی از هواپیماهای خود را شامل بسته هایی با 20 درصد تخفیف ارائه کرده است. برای خرید آنلاین میتوانید به سایت جت رو مراجعه فرمایید. http://www.iranjetro.ir/ جت رو..............هدیه خلاقیت
مامان نادیا و نلیا
8 تیر 91 1:27
چطوری سحر جون...رمز لطفا


مامان کوروش
9 تیر 91 13:38
سحر جون کجایی


من آمدم.
مامان بهراد
28 تیر 91 15:41
من روز ندارم به منم رمز میدید


حتما خاله